مفاهیم اصلی

ساخت وبلاگ
Method  : قسمتی از کد که وظیفه ی را بر عهده دارند با هر بار فراخوانی آن کار را انجام می دهند و از فواید های آن می توان به : افزایش خوانایی برنامه  - کاهش حجم برنامه و استفاده چندین باره از یک بلاک کد در قسمت های مختلف برنامه نام برد .  به عنوان مثا مفاهیم اصلی...
ما را در سایت مفاهیم اصلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hexanol بازدید : 274 تاريخ : چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت: 5:56

تعریف کلاس :  در واقع کلاس یک نوع قالب است شامل جزییات و ویژگی های چیزی است که می خواهیم آن را در دنیای مجازی شبیه سازی کنیم ویژگی های کلاس : -کلاس ها را با حروف بزرگ نام گذاری می کنند .  -نام فایل کلاس باید همنام با کلاس باشد (با رعایت حروف بزرگ ت مفاهیم اصلی...
ما را در سایت مفاهیم اصلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hexanol بازدید : 273 تاريخ : چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت: 5:56

کلاس Rectbox با قابلیت های امکان تنظیم و دریافت طول و عرض مستظیل امکان محاسبه ی محیط و مساحت مستطیل را خواهیم دید :   public class RectBox    {        private int _width;        private int _height;        public void Setwidth(int w)        {        مفاهیم اصلی...
ما را در سایت مفاهیم اصلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hexanol بازدید : 290 تاريخ : چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت: 5:56

می خواهیم  اطلاعات 10 دانشجو را که شامل نام و نام خانوادگی وشماره دانشجویی و ترم ورودی است ذخیره کنیم و هچنین امکان درج و حذف و ویرایش و جستوجوی دانشجو بر اساس شماره دانشجویی وجود داشته باشد.  class Student    {        private string _name;        p مفاهیم اصلی...
ما را در سایت مفاهیم اصلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hexanol بازدید : 277 تاريخ : چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت: 5:56

over loading یا سربارگذاری : حالت های متفاوت از یک متد :   public int sum (int a, int b) => a+b;   public int sum (int a, int b, int c) => a+b+c;   public int sum (int a, int b, int c, int d) => a+b+c+d;   و کار برد ان به صورت زیر است:     مفاهیم اصلی...
ما را در سایت مفاهیم اصلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hexanol بازدید : 404 تاريخ : چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت: 5:56